Overblijven

Op De Samensprong is er de mogelijkheid om uw kind tussen de middag van 12:00 tot 13:00 op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag te laten overblijven. Uw kind eet dan samen met de overblijfouders en de andere kinderen zijn of haar broodje. Na het eten van het broodje krijgen de kinderen een snoepje (dit hoeft u dus niet mee te geven) en gaan ze, wanneer het weer het toe laat, buitenspelen. Op regenachtige dagen mogen de kinderen in het overblijflokaal spelen, een spelletje doen, puzzelen of kleuren. Er is voldoende vermaak aanwezig.

Op de overblijfdagen van het kind kunt u het drinken (niet koolzuurhoudend) en de broodtrommel in de koelkast in het overblijflokaal neer leggen. Let op: graag de naam van het kind op de drinkbeker en broodtrommel vermelden, om verwarring te voorkomen.

Aanmelden

Het aanmelden voor de overblijf gaat via Mijn TSO – www.mijntso.nl/samensprong. Hier kunt u een account aanmaken en uw kind aanmelden.

Schoolcode: 13PlsaC4

De kosten voor het overblijven zijn € 1,75 per keer en wordt iedere maand per mail aan u gefactureerd. Let op: wanneer uw kind niet overblijft, geef dit dan op de overblijfdag voor 10:00 uur door, anders worden de kosten toch gefactureerd. Daarbij is het heel belangrijk om ervoor te zorgen dat alle contact gegevens up-to-date blijven. Verandert een telefoonnummer dan moet dit direct worden doorgegeven, om vervelende situaties te voorkomen.

Tot slot willen we nog even meegeven dat het overblijven echt bedoeld is voor kinderen waarvan de ouders werken of niet thuis zijn. Het is niet de bedoeling dat kinderen voor de gezelligheid overblijven.