60 jaar Stichting Katholiek Onderwijs Volendam

21 mei 2024
60 jaar Stichting Katholiek Onderwijs Volendam

De Stichting Katholiek Onderwijs Volendam (SKOV)  is opgericht in 1964 en nu in 2024 bestaat de stichting alweer 60 jaar. We willen het 60-jarig bestaan niet ongemerkt voorbij laten gaan en vieren in de week van 24 juni het SKOV jubileum met verschillende evenementen.

We willen deze mijlpaal vieren met onze collega’s en oud-collega’s, maar natuurlijk vooral met de kinderen! Zonder de kinderen is er geen SKOV en daarom organiseren we speciaal voor al onze leerlingen van 4 tot 18 jaar iets bijzonders!

Groepen 1 en 2: Fenna Ramos

Dinsdag 25 juni krijgen de leerlingen uit de groepen 1 en 2 een voorstelling aangeboden van Fenna Ramos.

Fenna Ramos is een bekend gezicht voor jong en oud. Ze is het gezicht van de kinderzender NPO Zappelin, speelt in verschillende films en series en daarnaast is ze ook op YouTube een grote hit. Tijdens de voorstelling brengt Fenna haar eigen nummers en bekende kinderliedjes van Zappelin ten gehore. De kinderen zullen heerlijk kunnen meedansen en zingen.

Na de show is er gelegenheid voor de kinderen om op de foto te gaan met Fenna tijdens de Meet & Greet.

Leerlingen vanaf groep 3 en DBC leerlingen: Victor Mids

Op maandag 24 juni zijn er speciaal voor de leerlingen van de groepen 3 tot en met 8 en de leerlingen van het Don Bosco College verschillende voorstellingen van de Nederlandse illusionist Victor Mids.

Victor Mids is een illusionist en arts en bij iedereen bekend van het TV-programma Mindf*ck. Tijdens zijn voorstelling brengt hij illusie en wetenschap op een unieke manier samen. Daarbij maakt hij vaak gebruik van personen uit het publiek. Wie van onze leerlingen durft dat aan?

SKOV collega’s, oud-collega’s en vrijwilligers

Naast de evenementen voor onze leerlingen is er later die week een receptie waar o.a. oud-medewerkers en vrijwilligers  welkom zijn om samen met het bestuur terug te blikken op 60 jaar SKOV. Alle huidige SKOV-medewerkers zijn uitgenodigd voor een diner of feestavond naar keuze, in het afsluitende weekend.

Verleden, heden, toekomst

We kijken met trots terug op 60 jaar SKOV in een tijd waarin ontwikkeling en verandering binnen en buiten de stichting volop aan de orde zijn. De toekomst is aan onze kinderen en daarom staan zij centraal in deze feestweek. We wensen hen en alle overige genodigden veel plezier en mooie ontmoetingen toe!