Open Dag De Samensprong

31 oktober 2022
Open Dag De Samensprong

Afgelopen woensdag 26 oktober hebben alle scholen van de SKO Volendam een Open Dag georganiseerd. Ook wij hebben ouders mogen verwelkomen voor een rondleiding. De Open Dag is georganiseerd voor de ouders waarvan kinderen dit jaar 4 worden. Tijdens deze Open Dag konden ouders onze school bezoeken, zodat ze een beter beeld krijgen van de school en het onderwijs dat wij aanbieden. Ouders mogen nu zelf een keuze maken en daarom is deze open dag belangrijk. Wij willen natuurlijk dat ouders kiezen voor onze school.

De rondleidingen zijn gegeven door de leerlingenraad van de Samensprong. Zij hebben dit heel professioneel opgepakt en hebben de ouders van alle informatie voorzien. Daarbij hebben zij hun eigen mening over hun tijd op de Samensprong gegeven aan de ouders. Wij zijn heel trots op onze leerlingen hoe zij deze belangrijke taak op zich hebben genomen.

De Open Dag is druk bezocht en wij zijn blij dat veel ouders langs zijn gekomen voor meer informatie. Uiteraard hopen we dat ze kiezen voor de Samensprong en bedanken iedereen voor hun komst.